Barbara Stachowiak– dyrektor przedszkola, nauczyciel grupy I i II |
nauczyciel dyplomowany |
magister: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe podyplomowo: terapia pedagogiczna podyplomowo: menager w oświacie |
1. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 2. Ogrody Zdrowia Hortiterapia 3. Terapia Ręki I stopień 4. Makaton I stopień |
Małgorzata Rysiukiewicz– nauczyciel grupy I |
nauczyciel mianowany |
magister: geografia podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Kurs Marii Montesorii 2. Odimienna Nauka Czytania I.Majchrzak 3. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku |
Joanna Kot– nauczyciel grupy I |
nauczyciel kontraktowy |
magister: edukacja elementarna i terapia pedagogiczna licencjat: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Szkolenie „Repetytorium metodyki wychowania przedszkolnego” 2. Szkolenie- „Kirigami-prace plastyczno-techniczne” 3. Szkolenie „Wyginam śmiało ciało. Joga dla dzieci na wesoło” 4. Szkolenie „Koncepcja edukacji daltońskiej” 5. Kurs Marii Montesorii 6. Odimienna Nauka Czytania I.Majchrzak |
Bogumiła Sielach– nauczyciel wspomagający grupy I |
nauczyciel stażysta |
magister: pedagogika specjalna licencjat: pedagogika wczesne wspomaganie rozwoju dziecka podyplomowo: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna kurs kwalifikacyjny: wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja uczniów autystycznych |
1. Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania |
Dorota Durczak– nauczyciel grupy II |
nauczyciel mianowany |
Studium Nauczycielskie |
1. Kurs Marii Montesorii 2. Odimienna Nauka Czytania I.Majchrzak |
Patrycja Królikowska– nauczyciel grupy II |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika opiekuńczo- wychowawcza licencjat: edukacja elementarna z terapią pedagogiczną |
1. Metoda Knillów 2. Terapia ręki cz. I 3. Warsztaty rozwijania twórczego myślenia u dzieci poprzez nowatorskie metody i formy pracy 4. Metody integracyjne pracy z grupą- pedagogika zabawy Klanza |
Joanna Skalska– nauczyciel wspomagający grupy II |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna podyplomowo: logopedia podyplomowo: zintegrowana edukacja przedszkolna |
1. Ogrody Animacji Klanza 2. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 3. Makaton I stopień 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 5. Terapia Ręki I i II stopień 6. Metoda Aktywnego Słuchania Muzyki Batii Strauss- cz. I, II, III |
Marta Jagła– nauczyciel grupy III |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika specjalna w zakresie tyflopedagogiki podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. AAC- alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I-IV stopień (M. Grycman), Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień (M. Jerzyk), Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się osób niemówiących (A. Smyczek) 2. Makaton I i II stopień 3. Kurs Polskiego Języka Migowego I stopień 4. Stymulacja Bazalna I, II stopień, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 5. Warsztaty „Porozumienie bez Przemocy” |
Natalia Komisarek– nauczyciel grupy III |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną licencjat: praca socjalna i resocjalizacja podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 2. Metoda Knillów 3. Stymulacja bazalna I i II stopień 4. Makaton I stopień 5. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku |
Zofia Gawrońska-Zimmer– nauczyciel grupy III |
nauczyciel mianowany |
magister: psychologia podyplomowo: tyflopedagogika- rehabilitacja wzroku podyplomowo: wychowanie przedszkolne i wczesne wspomaganie rozwoju podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: zarządzanie placówkami oświatowymi |
1. Integracja Sensoryczna I stopień 2. Stymulacja Bazalna 3. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa |
Katarzyna Niklaus– nauczyciel grupy IV |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 2. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 3. Metoda Knillów 4. Metoda Dennisona 5. Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień 6. Stymulacja Bazalna poziom pogłębiający 7. Makaton I i II stopień 8. Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz 9. Ogrody zdrowia Hortiterapia 10. Ogrody Animacji Klanza 11. Trening Umiejętności Społecznych 12. Szkolenie z Logorytmiki |
Magdalena Gryniewicz– nauczyciel grupy IV |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych podyplomowo: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna |
1. Terapia Ręki I i II stopień 2. Makaton I i II stopień 3. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 4. Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem 5. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju 6. Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole 7. Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga 8. Warsztaty „Porozumienie bez przemocy” 9. Szkolenie z logorytmiki |
Hanna Magdziarz-Oses– pedagog |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńcza podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa 2. Integracja Sensoryczna 3. Stymulacja Bazalna 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień |
Agnieszka Jastrzębska– neurologopeda |
nauczyciel mianowany |
magister: filologia polska- specjalność nauczycielska i logopedyczna podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: neurologopedia |
1. Makaton I, II i III stopień 2. Komunikacja alternatywna i wspomagająca u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień 3. Stymulacja bazalna I, II, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 5. Integracja Sensoryczna I stopień 6. Sensoplastyka |
Hanna Westfalewska-Stróżyk– rehabilitant ruchowy |
nauczyciel mianowany |
magister: rehabilitacja ruchowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. Oligofrenopedagogika 2. Integracja Sensoryczna 3. Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych 4. Bilateralna Integracja 5. Stymulacja bazalna I, II, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 6. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 7. Trening Umiejętności Społecznych |
Klaudia Antkowiak– fizjoterapeuta |
nauczyciel kontraktowy |
magister: fizjoterapia licencjat: terapia zajęciowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe z przygotowaniem pedagogicznym podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1.Metoda PNF- proprioceptywne torowanie ruchu 2. Integracja Sensoryczna I i II stopień 3. Kinesiotaping 4. Kurs Polskiego Języka Migowego I stopień 5. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień |
Anna Konstańczak– psycholog |
nauczyciel kontraktowy |
magister: psychologia licencjat: pedagogika spec. socjoterapia i promocja zdrowia podyplomowo: oligofrenopedagogika (w trakcie) |
1. Duże kompendium wiedzy o terapii małych ludzi (poziom podstawowy i zaawansowany) 2. Trening rozmów pomocowych 3. Ogrody Animacji Klanza 4. Trening Umiejętności Społecznych 5. Aktywnie metody w pracy socjoterapeuty 6. Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – poziom podstawowy |