Barbara Stachowiak– dyrektor przedszkola, nauczyciel grupy I |
nauczyciel dyplomowany |
magister: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe podyplomowo: terapia pedagogiczna podyplomowo: manager w oświacie |
1. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 2. Ogrody Zdrowia Hortiterapia 3. Terapia Ręki I stopień 4. Makaton I stopień |
Weronika Rasz– nauczyciel grupy I |
nauczyciel kontraktowy |
magister: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
|
Jagoda Cylwik- nauczyciel grupy I |
nauczyciel stażysta |
magister: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Sensoplastyka (R) Trener 1 stopnia 2. Inspiracje muzyczne z wykorzystaniem metody Batii Strauss 3. Edukacja matematyczna dzieci w wieku przedszkolnym według koncepcji prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, cz. I 4. Porozumienie bez Przemocy, Wstęp 5. Wielowrażeniowe działania z tekstami literackimi M. Swędrowskiej 6. Warsztaty Centrum Szkoleniowe Klanza 7. Edukacja plastyczna, lekcje ciszy, praktyczne wykorzystanie pedagogiki M. Montessori w przedszkolu i szkole |
Dorota Durczak– nauczyciel grupy II |
nauczyciel mianowany |
Studium Nauczycielskie |
1. Kurs Marii Montessori 2. Odimienna Nauka Czytania I.Majchrzak |
Patrycja Królikowska- nauczyciel grupy II |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika opiekuńczo- wychowawcza licencjat: edukacja elementarna z terapią pedagogiczną |
1. Metoda Knillów 2. Terapia ręki cz. I 3. Warsztaty rozwijania twórczego myślenia u dzieci poprzez nowatorskie metody i formy pracy 4. Metody integracyjne pracy z grupą- pedagogika zabawy Klanza |
Zofia Gawrońska-Zimmer- nauczyciel grupy III |
nauczyciel mianowany |
magister: psychologia podyplomowo: tyflopedagogika- rehabilitacja wzroku podyplomowo: wychowanie przedszkolne i wczesne wspomaganie rozwoju podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: zarządzanie placówkami oświatowymi |
Klaudia Świątek- nauczyciel grupy III |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu licencjat: pedagogika specjalna: tyflopedagogika i oligofrenopedagogika |
1. Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz I stopień 2. Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością I stopień M. Jerzyk |
Katarzyna Niklaus- nauczyciel grupy IV |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza podyplomowo: wychowanie i edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna podyplomowo: terapia pedagogiczna podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 2. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 3. Metoda Knillów 4. Metoda Dennisona 5. Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień 6. Stymulacja Bazalna poziom pogłębiający 7. Makaton I i II stopień 8. Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz 9. Ogrody zdrowia Hortiterapia 10. Ogrody Animacji Klanza 11. Trening Umiejętności Społecznych 12. Szkolenie z Logorytmiki |
Sonia Nikodem- nauczyciel grupy IV |
nauczyciel stażysta |
magister: pedagogika o specjalności promocja zdrowia licencjat: pedagogika o specjalności edukacja zdrowotna i geragogika podyplomowo: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z modułem programowania podyplomowo: pedagogika specjalna- edukacja, rehabilitacja i wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu |
1. Szkolenie z komunikacji alternatywnej Pecs |
Hanna Magdziarz-Oses- pedagog |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńcza podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa 2. Integracja Sensoryczna 3. Stymulacja Bazalna 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień |
Hanna Westfalewska-Stróżyk- rehabilitant ruchowy |
nauczyciel mianowany |
magister: rehabilitacja ruchowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. Oligofrenopedagogika 2. Integracja Sensoryczna 3. Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych 4. Bilateralna Integracja 5. Stymulacja bazalna I, II, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 6. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 7. Trening Umiejętności Społecznych |
Klaudia Błaszkiewicz- fizjoterapeuta |
nauczyciel kontraktowy |
magister: fizjoterapia licencjat: terapia zajęciowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe z przygotowaniem pedagogicznym podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: logopedia (w trakcie studiów) |
1.Metoda PNF- proprioceptywne torowanie ruchu 2. Integracja Sensoryczna I i II stopień 3. Kinesiotaping 4. Kurs Polskiego Języka Migowego I stopień 5. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 6. MNRI Integracja Odruchów Dynamicznym i Posturalnych poziom I |
Karol Wojdyło- neurologopeda |
nauczyciel kontraktowy |
magister: logopedia ze specjalizacją neurologopedyczną
licencjat: logopedia ze specjalizacją nauczycielską (język polski)
|
Izabela Pawlak- psycholog |
nauczyciel stażysta |
magister: psychologia
podyplomowo: oligofrenopedagogika
|
1.Metoda Kauffman’a |
Magdalena Gryniewicz- nauczyciel na urlopie |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych podyplomowo: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna |
1. Terapia Ręki I i II stopień 2. Makaton I i II stopień 3. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 4. Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem 5. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju 6. Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole 7. Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga 8. Warsztaty „Porozumienie bez przemocy” 9. Szkolenie z logorytmiki |
Natalia Komisarek- nauczyciel na urlopie |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną licencjat: praca socjalna i resocjalizacja podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień |
Marta Jagła- nauczyciel na urlopie |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika specjalna w zakresie tyflopedagogiki podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. AAC- alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I-IV stopień (M. Grycman), Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień (M. Jerzyk), Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się osób niemówiących (A. Smyczek) 2. Makaton I i II stopień 3. Kurs Polskiego Języka Migowego I stopień 4. Stymulacja Bazalna I, II stopień, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 5. Warsztaty „Porozumienie bez Przemocy” |
Agnieszka Jastrzębska- neurologopeda, nauczyciel na urlopie |
nauczyciel mianowany |
magister: filologia polska- specjalność nauczycielska i logopedyczna podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: neurologopedia |
1. Makaton I, II i III stopień 2. Komunikacja alternatywna i wspomagająca u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień 3. Stymulacja bazalna I, II, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 5. Integracja Sensoryczna I stopień 6. Sensoplastyka |