Barbara Stachowiak– dyrektor przedszkola, nauczyciel grupy I |
nauczyciel dyplomowany |
magister: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe podyplomowo: terapia pedagogiczna podyplomowo: manager w oświacie |
1. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 2. Ogrody Zdrowia Hortiterapia 3. Terapia Ręki I stopień 4. Makaton I stopień |
Patrycja Królikowska- nauczyciel grupy I |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńczo- wychowawcza licencjat: edukacja elementarna z terapią pedagogiczną |
1. Metoda Knillów 2. Terapia ręki cz. I |
Anna Moder – nauczyciel grupy I |
nauczyciel mianowany |
magister: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
Natalia Troszczyńska – nauczyciel współorganizujący grupy I |
Weronika Rasz – nauczyciel grupy II |
nauczyciel mianowany |
magister: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
|
Dorota Durczak– nauczyciel grupy II |
nauczyciel mianowany |
Studium Nauczycielskie |
1. Kurs Marii Montessori 2. Odimienna Nauka Czytania I.Majchrzak |
Wiktoria Szymczak– nauczyciel współorganizujący grupy II |
Katarzyna Niklaus- nauczyciel grupy III |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza podyplomowo: wychowanie i edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna podyplomowo: terapia pedagogiczna podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 2. Dzieci Dzieciom Dar Dotyku 3. Metoda Knillów 4. Metoda Dennisona 5. Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień 6. Stymulacja Bazalna poziom pogłębiający 7. Makaton I i II stopień 8. Metoda Dobrego Startu wg. M. Bogdanowicz 9. Ogrody zdrowia Hortiterapia 10. Ogrody Animacji Klanza 11. Trening Umiejętności Społecznych 12. Szkolenie z Logorytmiki 13. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa |
Natalia Komisarek- nauczyciel grupy III |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną licencjat: praca socjalna i resocjalizacja podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe |
1. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 2. Metoda Knillów |
Klaudia Świątek- nauczyciel grupy IV |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu licencjat: pedagogika specjalna: tyflopedagogika i oligofrenopedagogika |
1. Metoda Dobrego Startu M. Bogdanowicz I stopień 2. Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością I stopień M. Jerzyk 3. Stymulacja bazalna I stopień 4. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa |
Magdalena Gryniewicz- nauczyciel grupy IV |
nauczyciel kontraktowy |
magister: pedagogika specjalna- edukacja i rehabilitacja osób niepełnosprawnych podyplomowo: wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna |
1. Terapia Ręki I i II stopień 2. Makaton I i II stopień 3. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 4. Wczesna diagnoza i terapia neurobiologiczna dzieci z autyzmem 5. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju 6. Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole 7. Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga 8. Warsztaty „Porozumienie bez przemocy” 9. Szkolenie z logorytmiki |
Marta Jagła- nauczyciel grupy III i grupy IV |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika specjalna w zakresie tyflopedagogiki podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. AAC- alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych I-IV stopień (M. Grycman), Wprowadzenie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością I i II stopień (M. Jerzyk), Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się osób niemówiących (A. Smyczek) 2. Makaton I i II stopień 3. Kurs Polskiego Języka Migowego I stopień 4. Stymulacja Bazalna I, II stopień, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 5. Warsztaty „Porozumienie bez Przemocy” |
Hanna Magdziarz-Oses- pedagog |
nauczyciel mianowany |
magister: pedagogika opiekuńcza podyplomowo: oligofrenopedagogika |
1. Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa 2. Integracja Sensoryczna 3. Stymulacja Bazalna 4. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień |
Hanna Westfalewska-Stróżyk- rehabilitant ruchowy |
nauczyciel mianowany |
magister: rehabilitacja ruchowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne |
1. Oligofrenopedagogika 2. Integracja Sensoryczna 3. Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych 4. Bilateralna Integracja 5. Stymulacja bazalna I, II, zabawa bazalna, pielęgnacja bazalna 6. Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne I stopień 7. Trening Umiejętności Społecznych |
Michalina Słomińska – rehabilitant ruchowy |
Aleksandra Wasiewicz – logopeda |
Anna Jelińska- psycholog |
Angelika Ostrowska-Stroiwąs – logopeda – nauczyciel na urlopie |
nauczyciel mianowany |
magister: manager czasu wolnego licencjat: filologia angielska podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: logopedia podyplomowo: zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna |
1. Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością I stopień2. Wakacyjny cykl szkoleń z Metody Krakowskiej® 3. Funkcje motoryczne narządów mowy w diagnozie, profilaktyce i terapii logopedycznej, |
Klaudia Błaszkiewicz- fizjoterapeuta– nauczyciel na urlopie |
nauczyciel mianowany |
magister: fizjoterapia licencjat: terapia zajęciowa podyplomowo: wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe z przygotowaniem pedagogicznym podyplomowo: oligofrenopedagogika podyplomowo: logopedia |
1.Metoda PNF- proprioceptywne torowanie ruchu 10. Metoda FITS- Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz |